MERİNOS MOBİLYA(TORBALI)



  Görüşme deneyimlerimin ilk aşamalarında gittiğim firmalardan biriydi. İnanılmaz soğuk bir İzmir günüydü(hava sıcaklığı eksilerde) ve ben bir şekilde araç bulup Torbalı'daki fabrikaya gittim. Firma girişi diye bir yer yok. Firma girişten itibaren açık ofis şeklinde ve herkes montla oturuyordu. Yine klasik olarak iş başvuru formu doldurdum ve insan kaynaklarından bir hanımla görüştüm. Hanım lojistik mühendisliği için beni çağırdıklarını (ben ise üretim için başvurmuştum), çok yoğun ve esnek çalışma saatlerine! göre çalıştıklarını söyledi. Hafta içi her gün ve Cumartesi öğlene kadar çalışıldığını, mesaiye kaldıklarını belirtti.

  Görüşme sonucunda benim ne kadar ücret istediğimi sordular ben de açık açık 2000 tl dedim. Bunun üzerine beni ofiste 10 dakika kadar daha beklettiler ve biz sizi en geç 1 hafta içinde olumlu olumsuz ararız dediler ve gün bugün hala aramadılar. Bu firma için çok da fazla söze gerek yok aslında.






        
FİRMAYA NOTLARIM(10 üzerinden)


ÜCRET TAHMİNİ:  5
MARKA DEĞERİ: 6
ULAŞIM: 5
SOSYAL ve DİĞER HAKLAR:4
İLK İNTİBA: 4


TOPLAM SKOR: 2400  (maksimum 10000)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

OERLİKON KAYNAK ELEKTROTLARI (MANİSA ORGANİZE SANAYİ)

MEBANT İZOLASYON A.Ş(MANİSA)

Egem Ambalaj Manisa