OERLİKON KAYNAK ELEKTROTLARI (MANİSA ORGANİZE SANAYİ)



  İş bulma sürecim kaldığı yerden devam ediyordu. Her zaman olduğu gibi belirlenen saatte iş görüşmesi için fabrikaya gittim. Yüz yüze görüşmeden önce ilk olarak genel yetenek testlerini tamamladım. Sonrasında ise insan kaynakları sorumlusu bir hanımefendi ile görüşmeye başladım.Bir çok görüşmede olduğu gibi klasik anlar yaşandı. Klasik sorular ve klasik cevaplar. Sonrasında ise konu tabiki ücret konusuna geldi. Hanımefendi açık açık aylık ne kadar istiyorsun diye sordu. Ben de cevabımı verdim. Cevabımdan sonra fabrikanın çalışma şartlarından bahsetti. Açıkçası bu şartları önceden duysaydım belki de o kadar yüksek bir maaş talebinde bulunmazdım.



Planlama mühendisi için başvurduğum pozisyonda çalışma şartları gayet iyiydi. Hafta sonu ve mesai çalışması yok, yılda 16 maaş veriyorlar. Oracle bilgisayar programı kullanıyorlar. Oturmuş bir sistem var açıkçası. Bu şartları önceden duysa idim talep edeceğim maaş 1500 tl olabilirdi. Bu şekildeki ortalama maaşım 2000 tl civarında olacaktı. Görüşmenin sonunda hanımefendi bu sürecin uzun bir süreç olduğunu yaklaşık bir ay sürebileceğinden bahsetti. Ben bu sözleri duyunca cevabın olumsuz olduğunu anladım zaten. İş bulma sürecimde olmasını istediğim firmalardan biriydi aslında. Ama tabiki olmadı. Bir ayın sonunda bir e-posta ile bu işin olmadığı kibarca bana iletildi.



FİRMAYA NOTLARIM(10 üzerinden)


ÜCRET :  8
MARKA DEĞERİ: 8
ULAŞIM: 7
SOSYAL ve DİĞER HAKLAR:6
İLK İNTİBA: 8


TOPLAM SKOR: 21504  (maksimum 100000)


Yorumlar

  1. Merhaba; bu firmaya ulaşımı nasıl sağladığınızı öğrenebilir miyim ? Teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. İş şartları nasıl acaba verdiği olanaklar nelerdir?

    YanıtlaSil
  3. maalesef iş şartları ile ilgili bilgim yok, bildiğim tek şey çok fazla sirkülasyon olduğu.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

MEBANT İZOLASYON A.Ş(MANİSA)

Egem Ambalaj Manisa