İZMİR SENKROMEÇ (ÇİĞLİ ORGANİZE SANAYİ)



    
  Görüşme maratonum kaldığı yerden hızla devam ediyordu. İş bulma sürecimde görüştüğüm ve içimin en çok sindiği firmalardan biridir bu firma. Firmaya görüşme için girdiğim ilk anda askerliğini benim gibi Tuzla'da asteğmen olarak yapan bir insan kaynakları yetkilisi karşıladaı beni. Onunla sohbet gayet güzel geçti.Ardından üretim&üretim planlama pozisyonu için başvurduğum bölümün şefi ve insan kaynakları müdürü ile görüştüm. Görüşmem gayet olumlu geçti. Görüşmede ufak bir İngilizce sözlü mülkatı da başarıyla atlattım ve işi almaya doğru hızlı adımlarla ilerliyordum. Bölüm şefinin aklını kurcalayan tek şey İngilizce konuşmamın yeterince iyi olmamasıydı. Bunun dışındaki tüm özelliklerimi beğenmişti.




 

  Bu bölüm için aranan özellikler de aslında tam benlikti. Yeni mezun, İngilizcesi iyi, üretimde iyileştirmeler yapabilecek, aynı zamanda planlama ve kontrol işlerini yürütecek yetiştirilmek üzere mühendis arıyorlardı. Ancak en güçlü olduğumu sandığım yerden kendi kendimi vurdum aslında. Görüşmenin sonunda İngilizce bir test yapacklarını söylediler. Elemantary seviyesindeki bu test için 20 dakika süre vermişlerdi. Sorular oldukça kolaydı ve 4 şıklıydı. Ancak yeterince dikkat etmemem sonucu çok basit soruları yapamadım ve 30 soruda 18 doğru yapabildim. Bunun sonucunda işe alınamadım. Fabrika da görüştüğüm şef de oldukça iyi bir insand. Ama olmadı. Fabrikanın tek eksiği ise Cumartesi günleri de çalışılıyor olmasaydı. Bana önerilen ücret ise oldukça iyiydi. Yıllık 14 maaş ve 1600 tl aylık ücret.


FİRMAYA NOTLARIM(10 üzerinden)


ÜCRET :  8
MARKA DEĞERİ: 7
ULAŞIM: 8
SOSYAL ve DİĞER HAKLAR:5
İLK İNTİBA: 8


TOPLAM SKOR: 17920  (maksimum 100000)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

OERLİKON KAYNAK ELEKTROTLARI (MANİSA ORGANİZE SANAYİ)

MEBANT İZOLASYON A.Ş(MANİSA)

Egem Ambalaj Manisa